2018年10月24日

[心語] A Star is Born 一個巨星的誕生 - 觀後感



現在寫著文章的時間是凌晨的1:38am
突然想把此刻的心情表達出來..這也是久違的心語了

前幾天在IG STORIES上推薦了這一部戲
有許多朋友告訴我 被我這麼一說更想要去看了
我只想說我的語言表達或許不是最好
但還是一直叫別人去觀看 哈哈


這幾天的觀後感就是那種悲傷根本無法忘記
那種痛就好像在自己身上
歌曲在腦海裡不停的重覆


有多悲傷就有多悲傷 有多催淚就有多催淚

脆弱的女生一定要帶好tissue去電影院觀看


這一部戲真的是讓你要更加的珍惜眼前人
以前常做惡夢 夢見最愛的人離開
那種真實的感覺會是睡醒後都在心痛流淚
不想起床的 因為過於悲傷...每次清醒後都會特別欣慰
在幾年前開始 我真的無法想像
要再一次愛上另一個人的感覺
因為我覺得要再找到一個如此合和那麼愛我 我也愛的人是多麼難的事
也不想再去找了 如果沒有他我什麼都不要

這種感覺就是這一首歌所表達的~

I'll never love again
Wish I could, I could've said goodbye
I would've said what I wanted to
Maybe even cried for you
If I knew it would be the last time
I would've broke my heart in two
Tryin' to save a part of you
Don't wanna feel another touch
Don't wanna start another fire
Don't wanna know another kiss
No other name falling off my lips
Don't wanna give my heart away
To another stranger
Or let another day begin
Won't even let the sunlight in
No, I'll never love again
I'll never love again, oh, oh, oh, oh
When we first met
I never thought that I would fall
I never thought that I'd find myself
Lying in your arms
And I want to pretend that it's not true
Oh baby, that you're gone
'Cause my world keeps turning, and turning, and turning
And I'm not moving on
Don't wanna feel another touch
Don't wanna start another fire
Don't wanna know another kiss
No other name falling off my lips
Don't wanna give my heart away
To another stranger
Or let another day begin
Won't even let the sunlight in
No, I'll never love
I don't wanna know this feeling
Unless it's you and me
I don't wanna waste a moment, ooh
And I don't wanna give somebody else the better part of me
I would rather wait for you, ooh
Don't wanna feel another touch
Don't wanna start another fire
Don't wanna know another kiss
Baby, unless they are your lips
Don't wanna give my heart away
To another stranger
Don't let another day begin
Won't let the sunlight in
Oh, I'll never love again
Never love again
Never love again
Oh, I'll never love again

或許每一個人都會覺得 針刺的不是在自己的皮膚上
就不知道有多痛
但是這一首歌和這一部電影真的讓你感受到多痛


沒有經歷什麼卻讓我如此感傷幹嘛呢
也可能是我為主角難過吧
(太投入

如果觀看到這文章的你經歷過什麼痛
失戀/失去某個人/失去信任
就可以看看歌曲下的留言
看看世界與你同樣的人一起努力

真的很喜歡影片下的留言 很常可以看到鼓勵人心的

要加油喔


我要表達的就是
因為這電影 讓我感受到了失去誓愛的人的感覺
可以繼續生活的人真的很堅強

没有评论:

发表评论

歡迎你們留言給我 我都會一一回覆的<3